Overslaan en naar de algemene inhoud gaan
Hulp nodig? +31 (0) 229 855 800
  • Inloggen
  • Blog
  • Contact
Deutsch English Français
Home
  • Zoek en boek
  • Last minutes
  • Vakantieparken
  • Bestemmingen
TotaVilla
Menu
  • Zoek en boek
  • Last minutes
  • Vakantieparken
  • Bestemmingen
  • Inloggen
  • Blog
  • Contact
  • Home
  • Veel gestelde vragen

Categorieën

Algemene informatie
De aankomst
Prijzen
Wijzigingen en annuleren
Reserveren
Uw vakantie
Bij thuiskomst
Acties en kortingen
Betalen
Ik wil mijn (vakantie-)huis verhuren, kan dat via TotaVilla?

U kunt uw (vakantie-)huis via ons verhuren. We kijken graag samen met u naar de mogelijkheden. TotaVilla werkt op commissiebasis, een percentage van de verhuuropbrengst.

 

Door uw gegevens in te voeren op deze pagina kunt u ons kenbaar maken dat u interesse heeft en/of meer informatie wilt. Om een indruk te krijgen, vragen wij u vervolgens om ons enkele foto’s toe te sturen. Wij kijken dan of uw huis binnen ons aanbod past en nemen contact met u op.

In dit geval bespreken wij samen met u onze werkwijze en voorwaarden. Besluit u met ons samen te willen werken, dan zorgen wij voor een professionele presentatie op onze website en zorgen wij voor uw eerste gasten!
Bel voor meer informatie met TotaVilla: +31(0) 229 855800

Heeft u klachten?

De tekst van onze accommodaties en de teksten op deze site zijn door ons met grote zorgvuldigheid samengesteld. Toch is het mogelijk dat er in uw accommodatie iets niet in overeenstemming is met deze beschrijving. Dit kan tot ergernis en zelfs tot klachten leiden. In eerste instantie zal een verzoek aan de eigenaar/eigenaresse en/of de sleutelhouders om het één en ander in orde te maken, voldoende zijn. Gebeurt dit niet dan dient u direct contact op te nemen met TotaVilla in Nederland (evt. ook buiten kantooruren bereikbaar). Indien u echter, zonder direct telefonisch contact te hebben opgenomen met TotaVilla in Nederland, op eigen initiatief een ander object betrekt, dan wel het gereserveerde object verlaat, verliest u alle rechten op schadevergoeding of compensatie. Veelal is een redelijke oplossing in overleg met TotaVilla mogelijk en wordt uw vakantieplezier niet verstoord. Als de klacht niet bevredigend wordt opgelost of opgelost kan worden, moet deze uiterlijk binnen één maand na afloop van de bij TotaVilla geboekte reisperiode schriftelijk en gemotiveerd worden ingediend bij TotaVilla.

Waar kan ik de sleutel van mijn vakantieverblijf ophalen?

U ontvangt de sleutel van uw vakantieverblijf van de eigenaar/sleutelhouder/receptie welke bij aankomst aanwezig is, tenzij op uw reserveringsbevestiging staat dat u de sleutel op een andere locatie dient op te halen of anders is afgesproken met de eigenaar.

Wat is de aankomst- en vertrektijd?

De aankomst- en vertrektijd vindt u op de pagina van de accommodatie en op uw reserveringsbevestiging. 

Betaal ik toeristenbelasting?

Bij de bijkomende kosten staat vermeld of er toeristenbelasting berekent wordt en hoeveel. Indien dit niet vermeld staat, is dit inbegrepen in de verhuurprijs. Tijdens de boeking ziet u hoeveel u totaal moet betalen en of dit bij boeking of bij aankomst betaald dient te worden.

Betaal ik apart voor water- en energiegebruik?

Verbruik van water, elektra en verwarming is inbegrepen in de huursom. Is dit niet het geval dat wordt dit vermeld bij bijkomende kosten.

Wanneer krijg ik de borgsom terug?

Is na uw vertrek alles in orde met de vakantiewoning, dan zijn er twee mogelijkheden voor teruggave. Dit verschilt per vakantiewoning:

Indien u ter plaatse de borgsom betaalt, krijgt u dit binnen 14 dagen na vertrek teruggestort op uw bankrekening indien er geen schade is ontstaan tijdens uw verblijf. U ontvangt bij aankomst een borg formulier waar u uw IBAN rekening nummer kunt opgeven voor de teruggave.

Heeft u de borgsom vooraf betaald bij boeking, dan krijgt u binnen 14 dagen na vertrek deze teruggestort op uw rekening indien er geen schade is ontstaan.

Kan ik mijn bevestiging annuleren?

U kunt uw reservering tot 60 dagen voor aankomst kosteloos schriftelijk annuleren, tenzij het verblijf binnen 2 maanden na de boeking valt. Annuleringen binnen 60 dagen voor aankomst en reserveringen gemaakt binnen 60 dagen voor aankomst daarvoor gelden de annuleringsvoorwaarden zoals vermeld in de huurvoorwaarden (te vinden als bijlage bij de reserveringsbevestiging of op de website).

Hoe geef ik later een wijziging door?

Het doorgeven van een wijziging m.b.t. een boeking kan via e-mail naar info@totavilla.nl of telefonisch via 0229 855800.

Hoe kunt u reserveren?

Via de zoekmachine op de homepage van de website vindt u beschikbare accommodaties.

U kunt selecteren op verblijfsduur, aantal personen, maand en aankomstdag. Na het bevestigen van deze zoekopdracht kunt u vervolgens de selectie verder filteren middels de diverse kenmerken in de linker kolom. 

Een andere mogelijkheid is het intypen van een accommodatienaam in het zoek vak aan de rechterzijde van de homepage. Ook kunt u hier zoeken op bestemming en vakantiepark.

Ik vind geen passend vakantieverblijf? Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Ons actuele aanbod vindt u via de zoekmachine op de homepage. Kunt u geen passende accommodatie vinden, bel of mail dan met TotaVilla. Wij helpen u graag met het zoeken naar een geschikt vakantieverblijf. Telefoonnummer: +31(0) 229 855800 of mailadres: info@totavilla.nl

Wat is de procedure als ik een online boeking maak?

Als u via de website van TotaVilla een boeking heeft gemaakt, ontvangt u de reserveringsbevestiging van uw verblijf via uw e-mail. Uw aanvraag wordt door ons in behandeling genomen en u krijgt binnen enkele dagen een reserveringsbevestiging met aansluitend de factuur per mail toegestuurd.

Waar vind ik de huurvoorwaarden?

De huurvoorwaarden van TotaVilla vindt u in de onderste balk op onze website, in uw reserveringsbevestiging en u kunt ze ook hier lezen.

Kunnen we ook reserveren met een groep jongeren?

Reserveren voor groepen jongeren zijn voor onze accommodaties niet toegestaan en kunnen de toegang tot de accommodatie geweigerd worden.

Mag ik mijn huisdier meenemen?

Op de pagina van de accommodatie staat bij 'kenmerken' of er een huisdier (in overleg) is toegestaan. U zult geïnformeerd worden of u uw huisdier gratis of tegen betaling mee mag nemen.

Met hoeveel personen mag ik in de vakantiewoning? Mogen er extra personen mee?

Op de pagina van de accommodatie staat hoeveel personen er maximaal zijn toegestaan. Het is niet toegestaan extra personen mee te nemen. 

Wordt een baby meegerekend als meereizend persoon?

Bij iedere accommodatie staat het maximum toegestane aantal personen aangegeven. Voor baby’s tot 2 jaar is het verblijf kosteloos en baby’s hoeven dus niet meegerekend te worden. Wel is opgave hiervan wenselijk en kunt u bij de kenmerken van de accommodatie terug vinden of er een babybed/campingbed/kinderstoel aanwezig is.

Waar kan ik de sleutel van mijn vakantieverblijf ophalen?

U ontvangt de sleutel van uw vakantieverblijf van de eigenaar/sleutelhouder/receptie welke bij aankomst aanwezig is, tenzij op uw reserveringsbevestiging staat dat u de sleutel op een andere locatie dient op te halen of anders is afgesproken met de eigenaar. 

Waar kan ik meer informatie vinden over de bestemming waar ik naar toe ga?

Op de bestemmingspagina vindt u meer informatie over de regio’s in Frankrijk en Nederland waar TotaVilla accommodaties aanbiedt.

Mag ik roken in mijn accommodatie?

Bij de 'kenmerken' van de accommodatie op de website staat of roken is toegestaan of niet.

Wat is de aankomst- en vertrektijd?

De aankomst- en vertrektijd vindt u op de pagina van de accommodatie en op uw reserveringsbevestiging.

Ik heb iets vergeten/laten liggen in mijn vakantieverblijf. Hoe kan ik dit terugkrijgen?

U kunt hierover contact opnemen met de sleutelhouders van uw vakantieverblijf. De contactgegevens vindt u op uw reserveringsbevestiging.

Waar kan ik mijn vakantie-ervaringen delen met anderen?

Een aantal dagen na uw verblijf ontvangt u van ons een e-mail waarin gevraagd wordt naar uw ervaringen. Uw beoordeling kunt u in cijfers en woorden uitdrukken, welke vervolgens (na een check) geplaatst wordt op onze website. Het invullen van de beoordeling duurt slechts enkele minuten. Twee weken na de eerste mail ontvangt u een herinnering voor het geven van een beoordeling.

Ik wil mij aanmelden voor de nieuwsbrief

Op de homepage van de website kunt u zich aanmelden voor onze nieuwsbrief. Dan houden wij u op de hoogte van alle nieuwtjes en aanbiedingen.

Ik wil mij afmelden voor de nieuwsbrief

In de verzonden nieuwsbrief vindt u onderaan de mail een link waarmee u zich kunt afmelden voor de nieuwsbrief.

Kan ik een reservering maken zonder creditcard?

U kunt reserveren zonder creditcard.

Waar kan ik de betalingsvoorwaarden en het rekeningnummer vinden?

Onderaan uw reserveringsbevestiging staan betalingsvoorwaarden, het rekeningnummer en het bedrag dat u dient over te maken.

Moet ik het volledige bedrag betalen of een aanbetaling?

Boekt u langer dan 8 weken voor aankomst, dan dient u 35% of 50 % van de huursom (afhankelijk van welke accommodatie u boekt) binnen 10 dagen over te maken op onze bankrekening. De restbetaling volgt uiterlijk acht weken voor de aankomstdatum.

Boekt u een last-minute, dan sturen wij u een factuur die u meteen na ontvangst van de bevestiging van uw reservering dient over te maken per spoedoverboeking (bijvoorbeeld via Paypal of bankoverschrijving).

Altijd op de hoogte van de laatste aanbiedingen

Meld mij aan voor de nieuwsbrief

Wij delen uw e-mailadres nooit met derden
  • Zoek en boek
  • Last minutes
  • Vakantieparken
  • Bestemmingen

Gebieden

  • Côte d’Azur
  • Noord-Holland
  • Midi-Pyreneeën
  • Auvergne-Rhône-Alpes

Populaire plaatsen

  • Le Plan-de-la-Tour
  • Sainte-Maxime
  • Oostwoud
  • Les Issambres
  • Loures-Barousse
  • Saint Gervais-les-Bains
  • Zwaag/ Hoorn NH
  • Frejus

Populaire thema's

  • Last minutes
  • Unieke ligging
  • XL Accommodatie
  • Vakantiepark
  • Kindvriendelijk

Contact

Bel: +31 (0) 229 855 800
  • Stuur een email
  • Bekijk veelgestelde vragen
Volg ons op: Facebook
  • © RSPRO
  • Aanmelden vakantiehuis
  • Voorwaarden
  • Disclaimer
  • AVG Privacyverklaring Totavilla