U kunt uw (vakantie-)huis via ons verhuren. We kijken graag samen met u naar de mogelijkheden. TotaVilla werkt op commissiebasis, een percentage van de verhuuropbrengst.
Door uw gegevens in te voeren op deze pagina kunt u ons kenbaar maken dat u interesse heeft en/of meer informatie wilt. Om een indruk te krijgen, vragen wij u vervolgens om ons enkele foto’s toe te sturen. Wij kijken dan of uw huis binnen ons aanbod past en nemen contact met u op.
In dit geval bespreken wij samen met u onze werkwijze en voorwaarden. Besluit u met ons samen te willen werken, dan zorgen wij voor een professionele presentatie op onze website en zorgen wij voor uw eerste gasten! Bel voor meer informatie met TotaVilla: +31(0) 229 855800
De tekst van onze accommodaties en de teksten op deze site zijn door ons met grote zorgvuldigheid samengesteld. Toch is het mogelijk dat er in uw accommodatie iets niet in overeenstemming is met deze beschrijving. Dit kan tot ergernis en zelfs tot klachten leiden. In eerste instantie zal een verzoek aan de eigenaar/eigenaresse en/of de sleutelhouders om het één en ander in orde te maken, voldoende zijn. Gebeurt dit niet dan dient u direct contact op te nemen met TotaVilla in Nederland (evt. ook buiten kantooruren bereikbaar). Indien u echter, zonder direct telefonisch contact te hebben opgenomen met TotaVilla in Nederland, op eigen initiatief een ander object betrekt, dan wel het gereserveerde object verlaat, verliest u alle rechten op schadevergoeding of compensatie. Veelal is een redelijke oplossing in overleg met TotaVilla mogelijk en wordt uw vakantieplezier niet verstoord. Als de klacht niet bevredigend wordt opgelost of opgelost kan worden, moet deze uiterlijk binnen één maand na afloop van de bij TotaVilla geboekte reisperiode schriftelijk en gemotiveerd worden ingediend bij TotaVilla.
U ontvangt de sleutel van uw vakantieverblijf van de eigenaar/sleutelhouder/receptie welke bij aankomst aanwezig is, tenzij op uw reserveringsbevestiging staat dat u de sleutel op een andere locatie dient op te halen of anders is afgesproken met de eigenaar.
De aankomst- en vertrektijd vindt u op de pagina van de accommodatie en op uw reserveringsbevestiging.
Bij de bijkomende kosten staat vermeld of er toeristenbelasting berekent wordt en hoeveel. Indien dit niet vermeld staat, is dit inbegrepen in de verhuurprijs. Tijdens de boeking ziet u hoeveel u totaal moet betalen en of dit bij boeking of bij aankomst betaald dient te worden.
Verbruik van water, elektra en verwarming is inbegrepen in de huursom. Is dit niet het geval dat wordt dit vermeld bij bijkomende kosten.
Is na uw vertrek alles in orde met de vakantiewoning, dan zijn er twee mogelijkheden voor teruggave. Dit verschilt per vakantiewoning:
Indien u ter plaatse de borgsom betaalt, krijgt u dit binnen 14 dagen na vertrek teruggestort op uw bankrekening indien er geen schade is ontstaan tijdens uw verblijf. U ontvangt bij aankomst een borg formulier waar u uw IBAN rekening nummer kunt opgeven voor de teruggave.
Heeft u de borgsom vooraf betaald bij boeking, dan krijgt u binnen 14 dagen na vertrek deze teruggestort op uw rekening indien er geen schade is ontstaan.
U kunt uw reservering tot 60 dagen voor aankomst kosteloos schriftelijk annuleren, tenzij het verblijf binnen 2 maanden na de boeking valt. Annuleringen binnen 60 dagen voor aankomst en reserveringen gemaakt binnen 60 dagen voor aankomst daarvoor gelden de annuleringsvoorwaarden zoals vermeld in de huurvoorwaarden (te vinden als bijlage bij de reserveringsbevestiging of op de website).
Het doorgeven van een wijziging m.b.t. een boeking kan via e-mail naar info@totavilla.nl of telefonisch via 0229 855800.
Via de zoekmachine op de homepage van de website vindt u beschikbare accommodaties.
U kunt selecteren op verblijfsduur, aantal personen, maand en aankomstdag. Na het bevestigen van deze zoekopdracht kunt u vervolgens de selectie verder filteren middels de diverse kenmerken in de linker kolom.
Een andere mogelijkheid is het intypen van een accommodatienaam in het zoek vak aan de rechterzijde van de homepage. Ook kunt u hier zoeken op bestemming en vakantiepark.
Ons actuele aanbod vindt u via de zoekmachine op de homepage. Kunt u geen passende accommodatie vinden, bel of mail dan met TotaVilla. Wij helpen u graag met het zoeken naar een geschikt vakantieverblijf. Telefoonnummer: +31(0) 229 855800 of mailadres: info@totavilla.nl
Als u via de website van TotaVilla een boeking heeft gemaakt, ontvangt u de reserveringsbevestiging van uw verblijf via uw e-mail. Uw aanvraag wordt door ons in behandeling genomen en u krijgt binnen enkele dagen een reserveringsbevestiging met aansluitend de factuur per mail toegestuurd.
De huurvoorwaarden van TotaVilla vindt u in de onderste balk op onze website, in uw reserveringsbevestiging en u kunt ze ook hier lezen.
Reserveren voor groepen jongeren zijn voor onze accommodaties niet toegestaan en kunnen de toegang tot de accommodatie geweigerd worden.
Op de pagina van de accommodatie staat bij 'kenmerken' of er een huisdier (in overleg) is toegestaan. U zult geïnformeerd worden of u uw huisdier gratis of tegen betaling mee mag nemen.
Op de pagina van de accommodatie staat hoeveel personen er maximaal zijn toegestaan. Het is niet toegestaan extra personen mee te nemen.
Bij iedere accommodatie staat het maximum toegestane aantal personen aangegeven. Voor baby’s tot 2 jaar is het verblijf kosteloos en baby’s hoeven dus niet meegerekend te worden. Wel is opgave hiervan wenselijk en kunt u bij de kenmerken van de accommodatie terug vinden of er een babybed/campingbed/kinderstoel aanwezig is.
Op de bestemmingspagina vindt u meer informatie over de regio’s in Frankrijk en Nederland waar TotaVilla accommodaties aanbiedt.
Bij de 'kenmerken' van de accommodatie op de website staat of roken is toegestaan of niet.
U kunt hierover contact opnemen met de sleutelhouders van uw vakantieverblijf. De contactgegevens vindt u op uw reserveringsbevestiging.
Een aantal dagen na uw verblijf ontvangt u van ons een e-mail waarin gevraagd wordt naar uw ervaringen. Uw beoordeling kunt u in cijfers en woorden uitdrukken, welke vervolgens (na een check) geplaatst wordt op onze website. Het invullen van de beoordeling duurt slechts enkele minuten. Twee weken na de eerste mail ontvangt u een herinnering voor het geven van een beoordeling.
Op de homepage van de website kunt u zich aanmelden voor onze nieuwsbrief. Dan houden wij u op de hoogte van alle nieuwtjes en aanbiedingen.
In de verzonden nieuwsbrief vindt u onderaan de mail een link waarmee u zich kunt afmelden voor de nieuwsbrief.
U kunt reserveren zonder creditcard.
Onderaan uw reserveringsbevestiging staan betalingsvoorwaarden, het rekeningnummer en het bedrag dat u dient over te maken.
Boekt u langer dan 8 weken voor aankomst, dan dient u 35% of 50 % van de huursom (afhankelijk van welke accommodatie u boekt) binnen 10 dagen over te maken op onze bankrekening. De restbetaling volgt uiterlijk acht weken voor de aankomstdatum.
Boekt u een last-minute, dan sturen wij u een factuur die u meteen na ontvangst van de bevestiging van uw reservering dient over te maken per spoedoverboeking (bijvoorbeeld via Paypal of bankoverschrijving).